2015. november 26., csütörtök

Something Old And Simple

2015. november 26., csütörtök
In Hungary it was snowing today. At first we were happy about it, but then it transformed into a terrible rain and there was mud everywhere. And while this was happening, I realized winter makes my life as a fashion blogger much-much harder, because of the cold weather - but I'll try to keep my blog active, just stay with me.
Today I clicked on my site and I just realized I haven't post for 8 (!) days, so I was so sad and I had to find something to post. Finally I found these pictures taken in September, and I don't understand why I didn't post them. The outfit I was wearing is quite simple: stripedd oversized shirt, white pants, white sneakers, statement necklace, grey sweatshirt - and the top of the cake, the super corall pink coat! But now I have to do my workout, see you soon! xx
***
Észrevettétek, hogy ma havazott? Mi egy ideig örültünk neki, aztán hatalmas pocsolya lett az utcán, meg aztán végül már nem is a hó, hanem az eső esett. Közben pedig rájöttem, hogy azzal, hogy ilyen hideg lett és ilyen korán sötétedik, jóval nehezebb lesz a dolgunk ezentúl a fotózásoknál. Azért majd próbálom frissíteni az oldalt legalább hetente.
Ma, amikor rákattintottam a blogra, és rájöttem, hogy már 8 (!) napja nem volt bejegyzés, kicsit elszomorodtam, és elkezdtem gondolkodni, hogy mit rakhatnék fel. Rátaláltam néhány szeptember eleji képre, amik egész jól sikerültek, nem is értem, miért nem raktam fel őket. Az outfit, amit viseltem, nagyon egyszerű: csíkos ing, fehér nadrág, szürke pulcsi, fehér cipő - és a hab a tortán, a korallszínű kabát, aminek az egyetlen hátránya, hogy retteneteseeeen vékony. Most viszont megyek edzeni, jó nézegetést! xx
coat, pants - Zara / shirt - H&M / pullover, sneakers - Stradivarius / necklace - Happiness Boutique*

2 megjegyzés:

  1. I love your outfit Flora. Casual chic and beautiful <3

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    VálaszTörlés

La Papillon Noire © 2014