2015. november 15., vasárnap

Saturdays

2015. november 15., vasárnap
Yesterday Rebeka was at my place, we watched fashion shows and made art. We also took a few pictures, she wore my peplum lace top with jeans. I wore an inscriptive sweatshirt from SheIn (thank you for the gift!) and my all-the-time boyfriend jeans you've seen already in a hundred posts. A few days ago it went through some changes, I cut off its legs a bit, gave it patched, so it looks better now.
And finally, another (but last) huge apology for posting only weekly. Until the next (special) post, check out my Polyvore! xx
***
Tegnap nálunk volt Rebeka, divatbemutatókat néztünk és művészkedtünk. Készítettünk néhány képet is, ő a peplumos csipkefelsőmet viselte farmerrel, én pedig egy feliratos pulcsit, amit nemrég kaptam a SheIn-tól (köszönöm!) és a boyfriend jeansemet, amit már rengetegszer láttatok. Néhány napja viszont kicsit átalakítottam, levágtam a szárát, "befoltoztam" a lyukakat, most egészen emberi (farmeri) kinézete van.
Ismét, de ezúttal tényleg utoljára elnézést kérek azért, amiért ilyen ritkán posztolok. A következő bejegyzésig (ami számításaim szerint nagy durranás lesz) csekkoljátok le a Polyvore-t, oda naponta szoktam posztolni! xx
Rebeka's outfit: top - Zara / jeans - Zara / pullover - Pull&Bear / shoes - Zara
my outfit: sweatshirt - SheIn * / shirt - Zara / jeans - H&M and DIY / boots - Zara


4 megjegyzés:

  1. I love your "Dream Believe Achieve" sweatshirt. It's such a good message.

    Great blog Flora!
    xoxo,
    http://petitemaisonoffashion.blogspot.com/ ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Flóra! Nagyon tetszik a blogod és hihetetlenül jó ruháid vannak! Csak így tovább. :3 Megkérdezhetem, hogy milyen magas vagy, mert ezeken a képeken magasnak tűnsz és annyira szép vagy. :) Puszi :* ♥
    Ha érdekel, akkor itt a blogom:
    http://itspetrasparadise.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! köszönöm a szép szavakat! az igazság az, hogy 160 centi körül vagyok, jelenleg abszolút nem karcsú, nem magas és nem szép, de aranyos vagy! <3 körülnéztem a blogodon is, nagyon szép fotókat készítesz! :) xx

      Törlés

La Papillon Noire © 2014